My Las Vegas trip with norwegian

LOCATION: My fun and adventurous Las Vegas trip

In collaboration with Las Vegas and Norwegian

6N2A7367 6N2A8568 6N2A7378 6N2A7513

Mine søde læsere! Jeg har en masse spændende Las Vegas blogindlæg coming up denne uge. Yaaay!! Har set så meget frem til, at dele hele min rejse med jer. Jeg er også i gang med at redigere en lille video fra min Vegas rejse, som jeg vil prøve at få op allerede i morgen eller onsdag.

Jeg var i Las Vegas for et par få uger siden med Visit Las Vegas og Norwegian airlines. Vi skulle filme for Vegas og Norwegians sociale media kanaler, så der var fuld fart på de 4 dage vi var der. Jeg var så heldig, at jeg havde fået lov til at tage min bedste veninde Anna med, sådan så hun kunne hjælpe mig med at tage billeder mm. Også bare super fedt, at vi kunne dele denne kæmpe oplevelse sammen. Las Vegas har altid været på min rejse bucket liste, så følte mig vildt heldig, at jeg kom til at opleve Vegas på denne måde.

Vi fløj Norwegian Premium, som jeg også fløj med da jeg skulle til Californien et par uger forinden, det var en ren fornøjelse at flyve.  Norwegian flyver til hele 13 forskellige destinationer i USA, hvor Vegas er blandt en af dem. Plus en af de goder der er ved at flyve Norwegian er, at du nu kan få direkte fly til Las Vegas fra både København, London, Oslo og Stockholm, hvilket gør det så meget nemmere at rejse dertil.

Når man flyver premium har man masser af god benplads, tæpper, kan ligge sæderne stort set helt ned. Du har dit eget tv med masser af underholdning og gennem hele flyvningen får man den absolut bedste service, så man kommer bestemt ikke til at mangle noget. Specielt hvis man skal flyve i 11 timer, er det rart at man kan sidde behageligt og det må man sige at vi gjorde. Min veninde Anna og jeg hyggede gennem hele flyvningen. Vi kunne begge ikke sove, da vi var så spændt på vores Vegas eventyr.

My sweetest followers! I can’t put words on just how excing my Las Vegas trip was. I have so many blogposts coming up from Vegas this week. Yaaay!! I have been super excited to share them all with you guys, since I’ve experiensed so much in just a few days there. I am also currently editing a video from there, which I will try and post tomorrow or Wednesday.

I was in Las Vegas a couple of weeks ago with Visit Las Vegas and Norwegian Airlines. We were going to film a super exciting video from there to Visit Las Vegas and all Norwegian social media channels. So as you can imagine it was quite a few packed days, but it was lots of fun. I got to bring my best friend Anna along with me. She was going to help me with shooting pictures etc. How lucky we were, that we got to share this dreamy trip together. Las Vegas has always been on my traveling bucket list, so I feel so lucky, that I got to see and experience it in this way.

We flew Norwegian Premium, which I also flew with when I was going to California a few weeks earlier, and it’s such a joy to fly Premium. Las Vegas is just one of 13 destinations in the USA that Norwegian flies to. Plus one of the good things is that they have direct flight to Las Vegas from both Copenhagen, London, Oslo and Stockholm, which makes it super easy to travel there!

Flying premium, you have so much leg space, you get cosy blankets, you can alost lay your chair all the way down, you have your own little tv with lots of games, movies etc. And doing the whole flight you get the best service. You’ll not be missing anything. It’s a dream to fly with, especially if your flight is 11 hours. My friend Anna and I had the best flight. Talking all the way there, becuase we were so excited about our Las Vegas adventure.

6N2A7517 6N2A7664

Vi ankom til vores smukke hotel Vdara Hotel & Spa, der ligger så centralt som muligt, så det tager kun et par få minutter at gå derfra og til The Las Vegas Strip. Vi ankom om aftenen, så Anna og jeg besluttede os for at smide taskerne på værelset og tage ud til Vegas Strip med det samme, for at undgå at vi faldt i søvn for tidligt. Det bedste man kan gøre er, at holde ud så længe som muligt, sådan så man kan komme af med sit jet-lag. Haha!
Vi tog ud at spise hyggelig middag i Paris området og fejrede rejsen med et lille glas vin. Det var sådan en god restaurant, at vi faktisk endte med at tage tilbage dertil hele 3 gange. haha

We arrived at our beautiful hotel Vdara Hotel & Spa, which is located super central. You could walk to The Las Vegas Strip in just a few minutes. We arrived in the evening, so Anna and I decided to lay our bags in our hotel room and pop out straight away. That’s the best trick to get rid of your jet-lag. Haha! We then went to a cosy france restaurant in the Paris area. We actually loved that place so much, that we went back there 3 times, haha.

6N2A7715 6N2A7809 6N2A7820 6N2A84306N2A83806N2A8424-2 6N2A8432

Hele rejsen var planlagt i detaljer, hvilket jeg elsker. Vi skulle ud for at filme ved Las Vegas skiltet, derfra ud i ørknen for at se de smukke farverige 7 Magic Mountains. Derfra videre til Down Town Las Vegas for at spise frokost, og for at filme ved lidt sejt street art.

Efter Down Town Vegas var vi alle lidt trætte, så vi tog tilbage til hotellet hvor vi havde en lille times tid til at slappe af, få et bad og skifte tøj før vi skulle videre ud for at filme ved det ubeskrivelig smukke springvand show ved Bellagio. Kæmpe oplevelse!

The trip was planned into the smallest details, which I love because then you get to see and experience a lot. We had to go to the Las Vegas welcome sign, then continue to the dessert where we had to film by the 7 magic mountains. From there we drowe to Down Town Las Vegas to have lunch and to shoot by the super cool street art.

After Down Town Vegas we were all a bit tired, so we went back to the hotel to have a shower, relax and change outfit because then we had to shoot by the stunning waterfall show by Bellagio – such a magical expereice to see!

6N2A8293 6N2A8301 6N2A8279 6N2A8270 6N2A8198 6N2A8092-2 6N2A8177

Dagen efter var nok en af de mest magiske dage i mit liv. Vi skulle flyve i helikopter fra Las Vegas til Grand Canyon. Ubeskrivelig fed oplevelse. Jeg har en masse super fine billeder derfra, som jeg er sindssyg spændt på at dele med jer.

The day after was without doubt one of the biggest and coolest experiences of my life. We flew hellicopter from Las Vegas to The Grand Canyon. Oh gosh it was beautiful! I have got tons of images from the flight which I will post with you all later this week.

6N2A7972 6N2A7980 6N2A7987 6N2A7991

Derefter var vi på lip smacking foodie tour på den lækreste græske award-winning restaurant i Cosmopolitain. Mums hvor var det lækkert! Vi fik en masse nips til deling, hold nu op det var godt. Sidder helt og drømmer mig tilbage, ville ikke have imod at spise der i aften. Haha

We then went on a lip smacking foodie tour to a extremely yummy award-winning greek restaurant in Cosmopolitain. Gosh it was yummy! We had lots of different tapas dishes to share, and wow I wouldn’t mind having that again. Haha

6N2A8522 6N2A8587 6N2A8547

Vi afsluttede dagen med en tur i High Roller ved solnedgangs tid, – så smukt altså! Det er noget i simpelthen bare MÅ prøve hvis I kommer til Las Vegas. Her får man den smukkeste udsigt ud over hele byen, og kan spotte de store flotte bjerge i baggrunden.

Jeg havde den mest fortryllende tur med det mest fantastiske team, og har så mange billeder fra de forskellige steder jeg har været i Vegas, som jeg vil poste de kommende dage. Juhuu!

Jeg håber, at i nød at få et lille break down af min intense men super seje rejse. More coming up soon!

Stort knus jeres
Isabella

We finished off the day the best way possible. We went to the high roller where you get to see the whole Las Vegas from above. We went there during sunset, which was just gorgious. You have the view over whole city and then the mountains in the background.

I’ve had THE most wonderful trip with my friend and the funnist team. I have many more stunning images from the trip, which I will post later this week. Wuhuu!

I hope you’ve enjoyed getting a little break down of my trip. More coming up soon my angels.

Biggest hug your
Isabella

• FacebookTwitterPinterest

9 Responses to My Las Vegas trip with norwegian

• I do feel super lucky love <3 Such a magical experience for me for sure!!

True, that's how I feel with Norwegian as well. It's both good prize, easy to fly with and comfortable seats, good service etc.

Biggest hug
      Isabella xx

• Oh god it really was lovely!!!

so many exciting adventures in just a few days.

My coat I’ve bought on ASOS.