the cutest ice cream shop in Lisbon

Processed with VSCO with g3 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Min søde veninde Lenita og jeg ankom til Lisbon for 3 dage siden. Det er så skønt at være ude at rejse med hende igen, da det jo ikke er mere end et par uger siden jeg var i Paris med hende. Lenita og jeg er fantastiske rejse buddies, da vi begge forstår det er arbejde, men stadig skal være sjovt og hyggeligt!

Jeg fløj Søndag morgen fra Billund til London Stansted og mødte Lenita i lufthavnen og derefter fløj vi sammen videre til Lisbon. Vi ankom til Lisbon omkring en 10-11 tiden om aftenen, så vi tog en taxa direkte til hotellet hvor vi bestilte room service – juicy burgers med pomfritter (selvfølgelig <3) Senere faldt vi i søvn til Friends. Haha

My sweet friend Lenita and I arrived in Lisbon 3 days ago. It’s so amazing to travel with her again! It’s only a few weeks ago I was in Paris with her. Lenita and I are great traveling buddies, we both understand that when we travel together it’s work, but it has to be a good balance between work and pleasure. It has to be fun too!

I flew Sunday morning from Billund to London Stansted and met Lenita in the airport and from there we flew together to Lisbon. We arrived in Lisbon around 10-11 in the evening, so we took a taxi direct to the hotel where we ordered room service – juicy burgers with fries (of course <3) After that we both fell a sleep watching Friends. Haha

Processed with VSCO with g3 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Morgenen efter stod vi tidligt op for at spise morgenmad på en hyggelig café der lå tæt på vores hotel. Kl. 10 havde vi en chauffør der kørte os til Royal Caribbean skibet. Vi skyndte os at tjekke ind, sådan så vi hurtigt kunne ligge vores tasker på vores hyggelige værelse. (Glæder mig sådan til at vise jer det, samt skibet!). Da det er sådan en kæmpe oplevelse at være her.
Vi havde kun en dag til at udforske Lisbon, så vi smuttede efter vi havde packet vores tasker og kameraer, sådan så vi kunne få mest muligt ud af vores dag.

In the morning we woke up early to have breakfast in a cosy café close to our hotel. At 10 am we had a driver taking us to the l Royal Caribbean ship. We hurried up so that we could check in to our cute room (I am so excited to share it with you, and the ship!) It’s such a big experience to be here.
We only had one day to explore Lisbon, so we left as fast as we could after packing our bags, because we only had one day to explore the city.

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with g3 preset

Det var Lenita’s første gang i Lisbon. Jeg var der første gang sidste sommer, og jeg elsker det! Faktisk kunne jeg sagtens se mig selv bo der i et år eller to. Efter min første tur til Lisbon viste jeg lidt om hvilke områder der ville være godt for os at udforske.

Inden vi ankom havde vi søgt lidt på nettet hvor det er bedst at spise, hvilke områder der er hyggelige mm. Det hjælper altid utrolig meget, og er godt at være forberedt, for så ”spilder” man ikke sin tid på at gå rundt i områder der ikke interessere en. Vi valgte nogle super hyggelige områder og faldt tilfældigvis over denne super søde is kiosk.

It’s Lenita’s first time in Lisbon. I was there for the first time last summer, and I loved it! I could actually see myself live there for a year or two. After my first trip to Lisbon I kinda knew what areas we had to go to. We also looked up cosy places on Google before we arrived, so that we didn’t “waste” our time explore areas there doesn’t really interest us. We picked some cosy places and by coincidence passed by this cute ice cream shop.

Processed with VSCO with g3 presetProcessed with VSCO with g3 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with g3 preset

blouse

Find min bluse HER   //   Find my blouse HERE

Find mine edgy røde solbriller HER   //   Find my edgy red sunglasses HERE

Har linket til min fine yndlings bluse ovenover. Elsker det behagelige fit, så blev nød til at have den med her på min rejse. Den er fra & Other Stories og elsker at have langærmet bluser med når jeg rejser, da man aldrig helt kan vide sig sikker på vejret, og det er specielt godt at have en langærmet til om aftenen.

Mit outfit matchede helt tilfældigvis den søde butik, og vi havde brug for en lille forfriskning, så det blev til en hyggelig is pause med lækker jordbær sorbert. Yummy!

I’ve linked to my favourite blouse above. I love the relaxed fit. I love the long sleeves, is great to bring that with you on a trip. It”s from  & Other Stories and I just have a thing for long sleeved tops. I always need to bring at least one when I travel because you can never be sure of the weather and it’s good for the evenings.

My outfit matched the place, which was so funny, so we decided to stop for a cosy refreshing ice cream break. I got a delicious strawberry sorbet – it was yummy!

Dette indlæg indeholder affiliate links   //   This post contain affiliate links

• FacebookTwitterPinterest

6 Responses to the cutest ice cream shop in Lisbon

• Ihhh mange tak sødeste 😀 nej faktisk slet ikke – sådan ser mit hår ud når jeg intet gør ved det. Haha

Stort knus
      Isabella

• So glad you like my images!

Lisbon is the most charming place of all times <3 I need to go back again.

Unfortunately we were only there for one day - far from enough!